تاریخ: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۴۶
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۲۸۴۸۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحلیل تکنیکال کگل امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ | دو سناریو پیش روی کگل

‌می‌متالز - امروز قصد داریم تا به بررسی سهام کگل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد کگل در روز‌های آینده بورس است.

به گزارش می‌متالز، شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش کگل نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می‌باشد.

تحلیل تکنیکال کگل امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۱

تحلیل تکنیکال کگل امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ | دو سناریو پیش روی کگل


همانطور که مشاهده می‌شود، کگل پس از تشکیل الگوی مثلث و شکست این الگو در خرداد ۱۴۰۰، حرکت Spike صعودی را آغاز کرده و پس از ورود به فاز تریدینگ رنج، تا سقف قیمتی تعدیل شده ۱.۳۵۰ تومان حرکت کرده است. در تیر ۱۴۰۱ حرکت Spike نزولی را آغاز کرده و با شکست Spike و در تکمیل چرخه خود، وارد کانال نزولی شده است. در حال حاضر کگل در حال تکمیل الگوی falling wedge می‌باشد. با توجه به روند نزولی سهم ۲ سناریو پیش روی سهم می‌باشد. سناریوی اول برخورد به ناحیه حمایتی (حوالی قیمت ۷۲۰ تومان) و برگشت از این ناحیه و سناریوی دوم ادامه ریزش و برگشت از Breakeven (حوالی قیمت ۶۵۰ تومان) می‌باشد که محدوده کم ریسک تری نیز می‌باشد. بهترین ناحیه برای افراد ریسک گریز نیز ورود در زمان شکسته شدن سقف Channel با یک کندل معتبر می‌باشد. در این صورت اهداف کوتاه مدت قیمتی، ناحیه ۸۷۰ تومان و ۹۷۰ تومان می‌باشد.

تحلیل تکنیکال کگل امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ | دو سناریو پیش روی کگل

بر اساس ایچیموکو نیز کگل در فاز نزولی قرار داشته و ناحیه جامانده ۶۵۰ تومان نیز پیش روی این سهم می‌باشد. چنانچه حرکت نزولی ادامه داشته باشد منطقه کم ریسک برای خرید محدوده ۶۵۰ تومان می‌باشد. برای افراد ریسک گریز ناحیه ایمن برای ورود، تثبیت قیمت بالای ابر کوموی نزولی می‌باشد.

منبع: نبض بورس

عناوین برگزیده